Det är Tooooorsdag for fuck's sake!

Idag är det TORSDAG(!!!) 
Jag tror att det är fredag hela tiden, så jag är helt snurrig!
Imorgon är det fredag och jag är ledig. Jag ska inte jobba imorgon för det är inte lördag...
Svårt att fatta det där!
 
Idag har jag i alla fall jobbat. Jag avslutade passet med att vara lite nere i kassan och öva mig inför när jag ska vara jour om kvällarna. Då behöver man nämligen hoppa in och hjälpa till i kassan ibland.
 
Efter jobbet tog jag tåget direkt in till Göteborg. Där käkade jag lunch med flickorna, och sedan gick vi i affärer. 
Väldans mysigt! Hade tänkt hitta en topp att ha på mig på personalfesten på lördag, men jag hittade ingen som kändes helt rätt. (okej, jag gav upp ganska fort - men det var varmt och.. ja inga fler ursäkter) 
 
Sedan köpte jag och Carro med oss varsin kaffe på vägen hem, och nu har jag käkat middag och tittat på det senaste avsnittet på Pretty little liars.
Helt okej dag ändå!
 
Här har ni en bild på pappas tårta, som vi åt igår

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0