dimmig dag i SF

igår var en riktigt chill dag. det var disigt och regnade och vi åt brunch på en mysig restaurang på en klippa vid havet.
 
efter det var vi nere vid en grotta och tittade, och sedan besökte vi Golden gate igen för att få se den när det var dimmigt.
vi körde ner för lombard street som är sjukt brant och kringelikrokig! 
gatorna här är så sjukt branta att jag inte slutar förvånas. dem går rätt upp i himlen, och längst upp är det en stoppskylt och en korsning. sedan ska man komma iväg därifrån utan att rulla ner för hela backen igen. till och med läskigt med automat! hade aldrig gått med manuell kan jag säga er! 
och jag sitter och klamrar mig fast i ratten och ser antagligen skitrolig ut.  
 
På eftermiddagen gick vi på bio och såg "now you see me" som var skitbra!! och åt popcorn med waaay too much smör för att vara hälsosamt.
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0