det är inte okej längre.

Fy fan vilket pass jag haft på jobbet.
Folk är ju lediga imorgon så det var som en fredag, bara det att på fredagar är vi två eller tre som jobbar i delin - jag var ensam som en vanlig onsdag.
Förjävligt var det och stressigt som bara den. Mellan halv fem och åtta sprang jag som en tok för att hinna med kunder och allt annat som ska göras.
Som tur var fick jag hjälp under den stressigaste halvtimmen, utan det hade jag vart körd.
Nu är hjärnan som en seg havregrynsgröt i huvudet. 
 
Idag hade jag bilen med mig hem, så det blir skönt att åka till jobbet imorgon - även om jag börjar redan klockan sex. Får nog gå och sova nu om jag ska vara något pigg imorgon, och det borde inte vara något problem att somna heller så trött som jag är....
 
Godnatt på er! Hoppas på en bättre dag imorgon!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0