Snart är jag självutbildad rörmockare

Det är lite stopp i alla mina avlopp just nu. Det senaste är i duschen.
Så när jag duschar svämmar golvbrunnen över. 
Igår tog jag med mig mina jobbkläder hem, för dem luktar kyckling, så jag tänkte tvätta dem. Men alla tvättider var upptagna, så jag bestämde mig för att tvätta dem för hand. Dock är mitt handfat så litet att jag hade fått fylla det om och om igen. Så det blev badkaret.
 
Bara det att när jag skulle tömma det kan ni ju bara tänka er hur det svämmade över. Det svämmar lixom över bara när jag duschar, och då kommer lite vatten i taget, nu kom massa massa vatten. Så jag fick ta ur, och sätta i proppen så att det rann ur lite vatten i taget. kul. 
Tillslut tröttnade jag och försökte ge mig på att få bort vad det nu är som stoppar upp. Men det var lättare sagt än gjort. Tillslut blev det lite bättre, men det är defenitivt inte fixat... det får bli en annan gång. typ. 
 
Så underbart kul har jag haft nu på morgonen!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0