I wish i was your lucky one...

Kom hem från jobbet och lagade middag. 
Den var klar typ strax efter nio, så jag satte mig och kikade på en himla, himla fin film. The Lucky one.
Med en himla, himla fin pojke i huvudrollen. 
Så när jag hade ätit upp drog jag fram med nagellacken. 6 stycken olika totalt... haha för att göra lite fransk manikyr. Ska det va så ska det va! 
 
Förstörde ju ändå nagellacket eftersom jag var iväg och jobbade, och ville ha något lite enklare, men ändå inte bara nån färg. Så här ser ni resultatet.
 
Nu ska jag dra mig mot sängen och drömma fina drömmar. Svårt att göra annat efter att ha sett en så mysig film. Jag är verkligen en sucker för romantiska dramer... 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0