God morgon!

Jag. Har. sån. sjuk. träningverk. 
Helt seriöst, det är galet!! Hur jag än rör mig (eller inte rör mig) så känner jag av den! 
Det är sjukt hur skönt det kan vara också! Imorgon ska jag köra igen, så då hoppas jag det har lagt sig lite!
 
Idag är jag ledig, så jag tänkte fixa frukost och kolla lite serier! Tänkte kika på om den här "Nashville" är något att ha. Sedan har jag inga planer för dagen, så jag får se vad jag hittar på. 
 
Ja och på tal om snökaoset (ehh som att vi pratade om det... men ni fattar) som var häromdagen - det är ju bortregnat nu... 

Kommentarer
Postat av: Johanna

får jag följa med imon? :)

Svar: haha ja, klart! vi kör en repris! ;D
Matilda

2013-01-29 @ 11:24:51
URL: http://johannameh.blogg.se

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0