Fredags-date

Vi hade en riktigt bra kväll igrå jag och Carro.
En sväng på stan och kikade lite i affärer först, sedan middag på Tio Pepe, och efter det bestämde vi oss för att se på bio. Vi bokade biljetter och gick hem till mig ett tag eftersom det var aldeles för kallt för att hänga ute i två timmar.
 
Filmen vi tittade på var Jack Reacher. Den var... speciell. Inte dålig, men kanske lite rå ibland. 
En kille skulle bita av sig sina egna fingrar annars skulle dem döda honom. Det gick lixom inte ens att titta på skärmen då.
Men överlag en riktigt lyckad kväll!
 
Snart blir det jobb.
Jobbet har redan ringt mig i morse, så jag antar att nån är sjuk, men jag hinner inte komma in tidigare än jag ska ändå för jag står och försöker få ner allt vatten som täcker hela mitt badrumsgolv... Jävla golvbrunn!! 

Kommentarer
Postat av: CarolineCastilien

Jag längtar redan till date två ;)

2013-01-20 @ 14:44:03
Postat av: Anonym

Va fan hände med mitt namn? Hahaha

Svar: hahahha! nya smeknamnet! ;D
Matilda

2013-01-20 @ 14:44:38

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0