All you young wild girls you make a mess of me

 
Har sovit lite konstigt inatt. Drömde att jag var med i någon slags tävling, och min syster fastnade i den, och jag var tvungen att minst klara mig dit för att kunna befria henne så att hon kunde fortsätta, för annars skulle hon vara borta förevigt. hm...
Men när jag nästan var framme fick vi pausa för klockan var för sent på natten, så vi bäddade upp i ett rum bredvid för att sova och fortsätta nästa dag. 
Jätteknäppt!!
 
Idag blir det jobb, för en kille är sjuk. dock bara 6 timmar, så det är chill! Sedan blir det söndagsmiddag hemma hos familjen!  
 
Bjuder på en fräsch bild på mig just nu... gomorron!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0