All I have to do is think of me and I have peace of mind

Provade min BB cream nu, så vi får se om den "håller" under dagen.
Vet inte vad som är tanken med den, men den kändes som en tunnare foundation, så jag sminkade mig som vanligt med puder och så över. Än så länge känns det bra. Fast det känns inte riktigt som den "torkar in", men det kan bero på att jag tog på hudkräm först, och sedan bb creamen, som ju ska vara återfuktande. Det kanske blev för mycket fukt...??
 
Känner inte av ontet i ryggen som jag haft de två senaste dagarna, jag hoppas det var besöket på gymmet som gjorde susen!
Strax blir det jobb så ni får ha en go fredag! (Även om det känns som tordag)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0