You tell all the boys no, makes you feel good

Idag har jag minst sagt haft en chill dag. Ja, förutom om man räknar med träningen då kanske. 
Tittade på "Silver linings playbook" förut, med Bradley Cooper och Jennifer Lawrence! Fin film. Lite konstig dock, men bra!
 
Sen har jag sprungit runt och sett ut som hon chiquita banan tjejen i håret, förutom frukterna då. Körde inpackning, och nu känns mitt hår supermjukt! 
 
Nu kör jag film igen, The Hunger games, jag tyckte filmen var så bra sist jag såg den, så jag var tvungen att se den igen. Och nu har det gått tillräckligt lång tid för så jag har hunnit glömma av lite av vad som händer iaf! 
 
Imorgon kör jag jobb hela dagen. Ska bli ganska skönt eftersom jag blir lite smått galen av att vara hemma och inte ha nått att göra hela tiden... 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0