The smell of spring

God morgon! Eller eftermiddag typ...
Har varit vaken sedan strax innan sju och tvättat.
Fast jag tog mig en liten tupplur mellan sju och åtta när första omgången var i maskinen. 
Nu är sista omgången inne, och allt ska bara torka och sedan vikas.
Passade på att byta till mina nyinköpta lakan också. Ska bli mysigt att krypa ner i dem i natt!
 
Ja, som sagt vikning av kläder är la det som gäller för mig resten av dagen, och sedan blir det jobb i eftermiddag!
Ute ser det ut som våååår, vilket gör mig så glad!!
Blå himmel med lite fluffiga moln, lite små snöhögar kvar på vissa ställen, men annars torr asfalt med grus överallt. 
Nu saknas bara dem små gröna knopparna på träden och buskarna!! (och att få dumpa vinterjackan) Men det dröjer nog nån månad till innan det händer tyvärr...
 
Här har ni min mysiga säng!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0