Ingen måndagsångest här inte!

Igår var jag hemma och mös med familjen. Spelade alfapet med syrran, det slutade exakt lika. Hur sjukt??
Åt middag, och tittade på film.
JoJo ville fläta mitt hår, så det fick hon. Jag har kvar det än idag. Lite rufsigt efter att ha sovit i det, men eftersom det alltid blir så dåligt när jag försöker fläta på mig själv så tänkte jag ha det så idag med. Passa på lixom. Jag tycker ändå det är fint med fläta!! Jag får ta och sätta mig och öva nån dag, så jag lär mig.
Det är bara så svårt när man inte ser vad man gör. Mitt hår lägger sig på konstiga sätt så det blir jättefult! Men som sagt, jag får öva!
 
Idag ska jag fixa lite grejor, och sedan jobba ikväll! Har haft en riktig långhelg, ända sedan i torsdags då jag slutade halv två! Så det är ändå helt okej att gå tillbaka till jobbet idag. 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0