God morgon!

Så har jag varit hos tandis, och fått prognosen "en del ytliga små hål" 
Känns ju bra. Måste börja använda tandtråd...!
 
Är vrålhungrig och ska till gymmet om 45 minuter, men vågar inte äta nått för dem la på en massa flour på mina tänder, och det känns ju bra om det hinner vara där ett tag.
Jag väntar en kvart till, sen äter jag. haha!
 
Idag blir det gymmet, och sedan ska jag och syster in till en hobbyaffär i Torslanda för att kika på grejer till drömfångare. Min syster gjorde ju en superfin till mig i julklapp, och hon funderar på att göra fler och sälja. 
Jag blir också sugen på att hitta på nått sånt, speciellt nu när jag inte har så mycket jobb. Vet bara inte vad. Haha. Jag får se om jag kommer på någon bra idé. Borde skaffa mig en hobby iaf. Kanske nått med foto....
 
Min fina drömfångare, gjord av JoJo

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0