God morgon på er!

Ska strax iväg en sväng till gymmet, med syrran för en gångs skull, kul!
Sedan är det ju semledagen idag, så jag ska åka till affären och handla och passa på att köpa semlor. Mums!!
Passande att jag åker och tränar först och sen förstör allt... haha! 
 
Sen får jag se om jag kanske ska försöka plugga lite matte igen. Det går ändå helt okej med matten än så länge (inför högskoleprovet om ni inte hänger med) Men det känns ju att jag inte har kvar samma matte-hjärna som jag hade på gymnasiet. Då hade jag väldigt enkelt för matte. Men man kan ju hoppas att det kommer tillbaka lite...?
(Fasen att jag inte passade på att göra högskoleprovet medans jag faktiskt gick i skolan. Det är lätt att vara efterklok!)
 
Nu ska jag nog dra på mig lite kläder och ta mig ut mot bilen i fall att den behöver skrapas, och så ska jag hämta upp syrran! See ya later!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0