Creative night

Jag fick ett ryck och kände för att göra något kreativt. 
Jag hade tidigare suttit och kollat på weheartit.com och samlat ihop några bilder för att ha som skärmsläckare (sorry Zac, jag tar en paus med dig som skärmsläckare ett tag) 
I alla fall så ramlade jag över denna bilden, som jag tyckte var urgullig, så jag bestämde mig för att göra en likadan. 
 
Såhär blev min:
Den är kanske inte lika full, men det är en stor burk och det ligger sjukt många lappar där i. Och ni ska veta att det står en dröm på varenda en av dem. Det är svårt att komma på så många drömmar...
Tycker den är mysig!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Man ska ha massor av drömmar, både nåbara och sådana som är svårare att nå. Släpp aldrig dina drömmar, man vet aldrig när det är dags att förverkliga en av dem <3
Varje liten dröm skall in i din burk!

2013-02-22 @ 21:50:18

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0