tungt

God morgon. Tvingar mig upp ur sängen fast jag inte alls är sugen på att gå upp.
Ska fixa lite frukost, tända lite ljus, och låta julkänslan som jag precis fick hålla sig kvar ett litet tag...
 
Sen blir det att ta tag i examinatinen igen, vill bara bli klar med skiten! Den är hur förvirrande som helst, och jag har skickat en fråga till lärarna för att klargöra en liten sak, men inte fått svar. Satt där hela dagen igår och kollade på mailen varannan minut. Sedan frågade jag klassen istället, så nu får jag lita på att dem har rätt, för jag kan ju inte sitta och vänta en evighet på svar, så hinner jag ju inte göra själva uppgiften! 
 
 
Passande bild tycker jag... en liten myra som släpar iväg på en död myra som är dubbelt så stor som han själv. Gör era kopplingar...
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0