stresshelg

Helgen har gåt fort, och jag är mer trött än utvilad efter den. 
Glöggfesten var riktigt rolig, och efter glöggfesten bestämde vi oss för att gå vidare till några kompisar som hade förfest en bit bort.
 
Väl där märkte vi att det sög, men vi stannade en liten stund ändå, och sedan gick vi hem och tog en pizza på vägen.
 
Vi sov riktigt obevämt i Lukas lägenhet, och sedan vandrade vi ner till hans mamma och åt en go frukost där.
Sedan började stressen. Vi gick till julmarknaden för att hälsa på Lukas bror, stannade där en sväng och gick sedan uppåt Lukas lägenhet igen. Halvvägs dit kom vi på att vi behövde låna bilen, så vi ringde och frågade.
Vi fick låna bilen, men dem var på marknaden, så vi fick vänta tills dem var klara.
Lukas träffade en gammal barndomskompis och dem stod och snackade.
Tiden tickade fram och jag lev bara mer och mer stressad.
 
Sedan blev det att flyttstäda Lukas lägenhet på en dryg timma, slänga skräp och packa bilen med de sista sakerna och lämna över nycklarna till killen som ska hyra.
 
Så nu kan man väl säga att vi är sambos på riktigt.
 
Efter det åkte v hem till mamma och pappa och åt lunch med mina mostrar. Mycket mysigt, men strax efter vi ätit klart fick jag skjuts till jobbet där nästa stress började.
 
Men, men jag överlevde jobbpasset som ändå gick ganska fort, och nu är det bara våran lägenhet som måste fixas iordning. Det står grejer ÖVERALLT. Kaos!
 
En liten bild på en söt kille som vi myste med i lördags
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0