html-kodning

Igår åkte Lukas och jag in till stan och åt middag på en mysig restaurang i Linné med John och Josefine. Doktor Glas hette restaurangen och det var både mysigt, inte allt för dyrt men ändå väldigt god mat!
 
Efter middagen gick vi upp till Josefines mamma som bodde precis runt hörnet, och vi drack lite champange för att fira att Josefine kommit in på Läkarlinjen. Vi satt där och tjötade en bra stund innan vi åkte hemåt och kollade Arsenal. 
 
Det var en trevlig och mysig kväll. Tycker om att göra lite såna saker mitt i veckan. Vardagslyx lixom!
 
Idag har jag varit iväg i skolan och lyssnat på föreläsning. Förvirrade klassen. Men för en gångs skull är det inte så konstigt att alla är förvirrade, för det är nu det börjar bli komlicerat!
 
Sedan åkte jag hem och jobbade på min hemsida som börjar ta form och bli otroligt vacker... (not) Men man måste börja någonstans för att kunna bli bättre. Det känns bra att jag inte är helt förvirrad i alla fall, och sakerna börjar få betydelser. Sen om jag kodar helt galet vet jag inte, men det blir ju resultat i alla fall.
 
Nu lägger jag ner för dagen och fortsätter imorgon! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0