"But I’m only human. And I bleed when I fall down.."

Gud va det har stormat i natt.
Vi satt och kollade film, och plötsligt får jag massa meddelanden och snaps om att det snöar... jag kikar ut och får värsta chocken. Från att ha regnat och marken var helt genomblöt så har snän plötsligt lagt sig och ganska mycket.
 
Utanför fönstret står en byggställning som är omgiven av en presenning som nu börjat lossna i vinden och fladdrar och låter jättemycket. Det var lite halvjobbigt att somna faktiskt.
 
Ganska lustigt hur de varnade jättemycket för en storm för några veckor sen, men jag märkte ingenting, och nu har de inte ens nämnt stormen...
 
Idag är jag helt ledig eftersom jag skickade in mitt arbete igår, så planen är att få städat lite här, flyttat ner lite saker till källaren, måla naglarna och chilla. Ikväll ska vi nämligen ha lite AW här, och det blir första gången Lukas kompisar kommer och kikar på lägenheten. Men den börjar faktiskt se bra ut nu, Lukas fick bort ganska mycket medans jag var och fikade med Anna och Carro igår, så jag tänkte försöka lösa det sista idag - om det går in mer saker i förådet, vilket kan bli svårt!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0