working all the time...

Trött som bara den efter ett galet pass på jobbet.
Söndagar är alltid såhär av någon konstig anledning... känns som de borde vara lugnaste dagen på hela veckan, men nej. 
 
Inte ätit ordentligt idag heller. Åt frukost vid tio-elva tiden, och sedan åt jag inget förens rasten på jobbet som var vid halv sju. Då åt jag en köttbullemacka och lite godis. 
japp det var dagens matintag... skärpning på den fronten känner jag. Ska rota lite i kylen och se om jag hittar något att stoppa i mig innan jag kryper ner i sängen. 
 
Imorgon börjar jag jobba fyra, men det blir inte sovmorgon för det, för jag har tvättid klockan åtta, och sedan har jag massa grejer som ska fixas, bland annat anmäla mig till skolan och skicka ansökan till csn. 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0