Three days in a row

Hade en himla bra dag igår.
Jobbade på morgonen, och efter jobbet åkte jag hem till Anna och vi satt och tjötade i några timmar.
Vi käkade middag ute, (efter allt för många timmar utan mat, så vi var vrålhungriga)
Och så satt vi och drack några glas och bara tjötade ännu mer.
Sedan blev vi trötta, och jag var hemma igen strax efter tolv.
 
Nu har jag sovit ut, och tänkte ta en chill-dag.
Frukost och lite How I Met Your Mother, och senare i kväll ska jag träffa Lukas. 
Skulle ju egentligen jobbat idag, men Amanda behövde byta en tid nästa fredag, så hon jobbar åt mig idag.
Så det blir tre dagar ledigt i rad, LYX!
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0