"Say those words, Say those words like there´s nothging else"

Är riktigt dålig på att komma ihåg att uppdatera just nu.
Jobbar mer än vanligt, och när jag inte jobbar är jag och myser med Lukas. 
Då glöms lixom bloggen bort.
 
Ska försöka bättra mig. Blir nog mer ordning när jag börjar skolan om en vecka! 
(Eller kanske inte första två veckorna eftersom det är nollning dagarna långa då... hehe) 
 
I helgen (lördag) var jag och Lukas på Ikea, och jag köpte bland annat en mysig liten steg-pall. Tänkte jag ska försöka sätta ihop den nu när jag inte jobbar. Jag har så många höga skåp i köket, så nu kan jag ställa in saker längre in i dem. Pluss att det är skönt att ha en liten pall att sitta på i hallen när man tar på skor och så!
 
Resten av veckan blir full fart med jobb. Ledig tisdag och Lördag, men har två underbara tiotimmars-pass med start klockan sex på morgonen. skoj... 
Men det är bara att stå ut, för om en vecka står jag nere i Borås och försöker förvirrat komma fram till vad som händer, vilka jag ska prata med och vad jag har gett mig in på. 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0