blä... var är min energi??

Ledig dag idag, och funderar över lite olika saker som jag skulle kunna göra.
Typ åka till IKEA skulle jag verkligen behöva. Har fortfarande inget matbord i köket, och micron står fortfarande på golvet...
Åka och träna hade jag verkligen behövt för jag har helt tappat det, och så är det väldigt fint väder ute så det hade vart skönt att gå ut en sväng.
Städa hade jag behövt göra... och ja som ni märker finns det massa grejer att sysselsätta sig med.
Men jag har en känsla att jag inte kommer göra något av det. 
Kanske dammsuga. Så mycket ork har jag i mig just nu.
 
Fattar inte vad felet är, men har varit sån här i några dagar nu. Är jag sjuk eller??

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0