Tvätt och gym -dag

Började dagen med tidig väckning och tvättid klockan sju. Gick halvt sovandes ner till tvättstugan utan att ens ha tittat mig i spegeln. Rensade kläderna i någorlunda färgrelaterade högar, och sämngde in två maskiner.
Tillbaka upp till sängen och sova typ 50 minuter, och sedan tillbaka ner. Denna gången lite mer vid liv.
 
När jag var på de två sista omgångarna tvätt så hade jag så lite tvättmedel att jag fick snåla. Måste kommma ihåg att köpa mer. Det blev inte ens sköljmedel i den ena tvätten...
Medans de två sista maskinerna var igång åkte jag och hämtade syrran och vi åkte till gymmet.
 
Tomt och skönt till skillnad från igår när vi var där!
Och gud va mör jag är i hela kroppen nu!! Härligt!
 
Efter träningen åkte jag hem och tog ner den tvätt som var torr, och hängde upp de sista maskinerna på tork, och så vandrade jag hem till syrran och satt på altanen och solade och planerade USA resan i lite drygt en timma. 
Sedan var jag tvungen att gå hem igen för att ta ner tvätten innan min tvättid var slut. 
 
När det var klart satte jag mig och pluggade på högskoleprovet (som är på lördag... AAAH!) lite. 
Nu var jag precis klar. Sträckte lite halvnöjt på mig, och råkade titta in i vardagsrummet på min säng... suck!
 
Dags att ta tag i nästa del av tvättningen kanske!?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0