systeryster och jag...

Igår tog jag med mig de goa chokladäggen jag bloggade om för ett tag sen (här!) för att vi skulle käka dem på våran myskväll. Men vi blev så mätta att vi inte ens orkade tänka tanken på att äta några chokladägg efter maten.
Jag föreslog att vi kunde äta dem efter träningen "imorgon".
 
Så efter träningen idag satte vi oss i bilen, och jag utropar över lyckigt "ÄGG"
Johanna tittar konstigt på mig ett tag och frågar sedan "är du sugen på ägg eller vad?"
Sen lyser hennes ansikte upp och hon utropar ännu högre än mig "ÄGG!!" 
 
Som vanligt går det inte att återberätta roliga ögonblick, men detta är så typiskt oss. Känns som att vi alltid gör sånt. Sen får vi världens skrattattack efteråt. <3 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0