chill

Kungsbackas krogar var ganska öde igår. Men vi hade en rolig kväll ändå.
Gratis inträde pluss en fri drinkbiljett, och 20:- för garderob är ju inte så farligt lixom...
Vi gick hem ganska tidigt, och tog lite nattamat på vägen.
 
Vaknade sjukt tidigt, som alltid dagen efter, men lyckades somna om några gånger innan jag tillslut gick upp vid nio. Jag segade vid datan nån timma, och sedan hade jag sånt behov av cola att jag bara var tvungen att klä på mig och gå ner till Hemköp.
Köpte cola, fryst pizza och en burk tzatsiki. Hon i kassan kunde nog inte alls gissa att jag hade varit ute igår...
 
Sedan blev det film och pizza i sängen. Och efter filmen vandrade jag hem till päronens altan och solade i några timmar.
Är inte särskilt bakis idag, vilket är skönt, men det är alltid skönt att "beté sig bakis" ändå.
Så jag fortsätter hänga i sängen, käkar allmänt onyttigt, dricker min cola, och tittar på serier.
Go lördag! 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0