På äventyr med Anna



jobbade 6-14 och efter jobbet gick jag in för att handla lite mat.
Medans jag var inne och handlade ringde Anna och undrade om jag ville komma förbi och leka. Det ville jag, så efter att ha åkt hem och lämnat maten tog jag med mig en kaka och åkte hem till Anna.
Vi lagade sen lunch, och åt. Sedan efter att ha suttit och snackat ett tag bestämde vi oss för att ta en promenad.
 


Det gick sådär.
Vi började med att gå ner genom stan, sedan kom vi till botaniska, så gick vi in där.
När vi gått igenom hela så var vi mitt i skogen, och vi bestämde oss för att ta skogsvägen tillbaka.
Det fanns nämligen en väg som ledde rätt till Anna därifrån.
 




Med hjälp av mobilen som gps vandrade vi, tog några genvägar mellan stigarna, och tillslut efter en hemsk uppförsbacke var vi äntligen framme, precis innan det blev mörkt ute. 
Tur det, hade inte varit så roligt att vandra runt i skogen och lita på att en mobil ska leda oss hem i mörkret.
Blev lite drygt en timmas promenad, och genomsvettiga dog vi lite på Annas säng.
 
 
Sedan kom jag fram till att jag borde åka hem för att jag börjar jobba klockan sex även imorgon. Men innan jag går och sover kände jag att jag var tvungen att kika in här och uppdatera er på det senaste!

Kommentarer
Postat av: anna

Mysigt!
Gillar din gps, yes.
Ser ju förövrigt ut som att jag har storlek XXXL i den där jackan..haha
ha det fint på jobbet imorron
puss o kram

2012-09-14 @ 00:06:21

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0