Lady Gaga imorgon!

Min hjärna känns tjock som trögflytande gröt. haha! det lät ganska äckligt, men den är helt seg och jag känner mig smått full - fast på ett jobbigt och tröttsamt sätt. Har varit en lång dag på jobbet. Så det förklarar ju saken.
Vet knappt ens vad jag skriver här! haha! Kanske inte ens makear sense.
 
Imorgon blir det ännu en lång dag, men en desto roligare sådan!
Ska roadtrippa ner till köpenhamn med Carro och Marcus för att kika på Gaga. 
Så vi åker tidigt i morgon bitti, och åker hem igen efter konserten imorgon kväll/natt, för att hinna hem till måndagens jobb. Så ni lär inte höra mycket av mig imorgon heller! 
Men ha en grym söndag, för det tänker jag ha! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0