Anything goes, so no time for closed minds

Tjo!
Hemma från jobbet och ska laga nått till lunch hade jag tänkt...
Trött som bara den, fast jag haft en kort ganska rolig dag på jobbet!
Planerna för resten av dagen har jag inte bestämt riktigt än, det lutar mot att antingen ta med mig kameran och fota lite. Fick ett sug som jag inte haft på ett tag!
Eller så får jag helt enkelt sätta mig och räkna matte. Inte så kul, men det behövs. 
Märkte nämligen att det inte fanns så många program på högskolan som började nu i vår, utan i princip bara den jag hade som första val nu i höstas, så ska jag komma in på den så måste jag verkligen få bra på högskoleprovet!! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0