See I'm a man that don't believe in much, but i'll be damned if I don't believe in us

Kom precis på att jag beställde hem två klänningar igårkväll när jag satt som en zombie och försökte övertala mig själv om att gå och sova.
Känns som att det gått lite för långt när man inte minns att man shoppat...?
Men jag har faktsikt inte shoppat något annat denna månaden, så då känns det inte lika illa! (och det var faktiskt väldigt bra priser på klänningarn. 199kr styck!) Spännande!!
 
På tal om sånt så är jag är med och gör undersökningar för panel.se, så härromdagen såg jag att jag tjänat ihop tillräckligt med poäng för att på en "premie" eller vad man ska kalla det. 
Man kan välja presentkort i olika butiker och så vidare, men min plan var att välja lotter och bli miljonär på kuppen.
Tyvärr blev jag inte det, men vann i alla fall 70kr! Vinst på två av fyra lotter är ju inte så dåligt! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0