pirr i magen

Jag har längtat och längtat, och nu helt plötsligt går tiden jätte fort.
Jag har bara fyra arbetspass kvar på jobbet,och om 12 dagar är jag framme i Florida. 
Jag kan inte greppa det!
Börjar bli väldans nervös nu, och när jag kom på att jag bara har några få arbetspass kvar med mina kollegor så blev jag lite småledsen.
Jag kommer ju tillbaka, men man vet ju aldrig vad som händer då. Ingenting är ju säkrat.
Och familjen och vännerna. Som jag kommer sakna dem! 
 
Det ska bli så galet roligt, allt jag kommer få uppleva. Det går inte ens att föreställa sig, eller att försöka ha förväntningar, för jag vet verkligen inte alls vad som kommer hända.
Det enda jag vet är vart jag ska. 
Jag vet inte vem jag kommer träffa, vart jag kommer bo, hur mina dagar kommer se ut, eller vad jag kommer göra.
Men det är ju faktiskt lite det som är grejen med det hela också...
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0