I've been California wishing on these stars

God morgon!
Upp med tuppen för att tvätta! Har redan varit vaken i snart två timmar!
Måste ju få mina kläder tvättade så jag vet vad jag har och vad jag ska packa med mig!
In med första tvätten, tillbaka till sängen och gosa tills tvätten var klar. Ner och hänga upp, in med nästa om gång, och sedan upp och igång med datorn.
 
Nu ska jag strax ner och tömma den andra omgången maskiner, sedan ska jag fixa frukost, och göra mig i ordning för en tur till gymmet. Hoppas alla kläder hinner bli tvättade tills dess, för då kan dem hänga och torka medans jag är borta! 
 
Sista passet på jobbet är alltså avklarat! Känns som att jag bara är ledig idag som vanligt, men sen så vet jag ju att det inte är så, så då blir jag helt förvirrad. 
Det är skönt, men det känns väldigt konstigt. som när alla på jobbet sa "Ha det så kul i USA" innan dem gick hem.
När jag svarade var det som att det handlade om någon annan. som att det var nån annan som skulle sluta, och det var jag som sa hejdå till dem. 
 
Jag börjar typ skratta nervöst varje gång jag tänker på det... fyra dagar kvar. hahaha! det är så sjukt! Jag kan verkligen inte fatta det!! 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0