it's dark in a cold December, but I've got ya to keep me warm

Jag var verkligen ur form på gymmet förut.
Hela kroppen kämpade emot. Ville inte.
Men vi gjorde så gott vi kunde, och jag ska troligtvis träna med mamma imorgon, så får hoppas det går bättre då!
 
Har fått packat det mesta nu tror jag. Alla kläder och sånt är nog klart. Fast precis när jag bestämt mig för att jo det räcker med så många tröjor, så börjar jag fundera igen. Hur fan ska man kunna packa för en hel månad i en resväska?? Skeppa över hela min garderob, tack!
 
Det känns speciellt svårt eftersom jag inte vet riktigt vad jag packar för.
Jag vet inte hur mycket fritid jag kommer ha, och vad jag kommer göra på den fritiden. 
Men jag antar att jag får ta det som det kommer.
Saknar jag nått så får jag hoppas att det finns åtminstone någon vettig butik i närheten där jag kan köpa det.
 
Nu ska jag snart in till Göteborg och träffa Anna. Passa på att umgås lite innan vi är ifrån varandra en hel månad! 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0