God morgon!

Oh happy day.
Glömde ställa in väckningen på klockan sju när jag skulle upp och tvätta, men vaknade ändå med väääärldens jävla mensvärk.
 
Så upp kom jag i alla fall. Första tvättmaskinerna i, en värktablett i mig, och sedan rulladed jag ihop mig i sängen med en flaska varmt vatten tryckt mot magen (Bästa tipset!!) och bara gömde mig.
 
Vaknade av nästa väckning och gick ner och hängde upp tvätten och in med nästa omgång.
Dock är torkrummet redan fullt efter första omgången, så jag får väll se om det hinner torka innan nästa omgång maskiner är klara. Annars blir det jobbigt!
 
Nu är planen snart att hitta något att äta. Frågan är bara vad eftersom mitt bröd är slut.
Förslagen är att baka scones, eller att gå och handla bröd.
Åt scones igår så är inte sugen, och orkar verkligen inte gå till affären.
Lat tjej. I know. 
Får helt enkelt rota lite i kylen och googla lite för inspiration...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0