Bakislördag

 
 
Bilden ovan sammanfattar kvällen igår ganska bra!
Hade en väldans trevlig kväll med massa tjöt, roliga men konstiga människor, lite dans, och sedan donken.
 
Och likt en väckarklocka vaknade jag prick klockan nio i morse. Endast cirka sex timmars sömn. 
Somna om kunde jag ju drömma om (Haha!)
Långpromenad med hela familjen och sedan chill hemma hos mamma och pappa. 
Det är pretty much min dag!
 
Inget högskoleprov har jag pluggat inför. Känns lite jobbigt för jag har cirka hundra sidor kvar i boken, men endast fyra dagar tills jag måste lämna tillbaka den. Och två av dem fyra dagarna kan jag inte plugga för jag jobbar hela dagarna. 
Så jag bestämmer helt enkelt med mig själv att jag imorgon ska dedikera några timmar till att göra så mycket jag bara hinner. Nu är det skrivet här, så nu vet alla om det, därför måste jag göra det. punkt slut!
 
Nu kan jag med gott samvete bara vara bakis och kika på nån bra serie eller film och njuta av att det är lördagkväll och att jag faktiskt får vara ledig även imorgon!! 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0