Dag 9 Florida

Jag tror inte jag ordentligt har fattat att jag verkligen är här.
Jag matar pumor och städar fladdermus-burar om dagarna, skär upp frukt till apor och ryktar en åsna.
Det är så galet allting.
Jag är här, på andra sidan Atlanten, helt ensam (inte ensam, men utan någon jag känner, ni fattar.) och pratar engelska om dagarna.
 
Det är så coolt, jag fattar inte att jag verkligen gör detta! Jag älskar det!
Även om jag ibland tycker det är jobbigt att vi aldrig får en hel dag ledigt, och vissa saker är tråkiga, så är hela upplevelsen så ovärderlig. Värd varenda krona jag lagt på den!!
 
Jag tänker på när jag var liten och ville bli bonde (haha!) och när jag ville bli delfintränare, eller veterinär.
Nu jobbar jag faktsikt med djur, jag är i USA -som jag alltid velat åka till, och ja, jag uppfyller mina drömmar helt enkelt! Jag är glad att jag inte kom in på skolan i höstas så att jag fick chansen att få tummen ur och faktiskt se världen! Det var meningen lixom... Alla borde göra detta!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0