dag 8 Florida

Idag har jag matat en puma! (bland annat) Men han är den största av kattdjuren som jag fått mata hittills!
Så stora ögon. Så himla smart. Han låg där och tittade på mig tills jag lagt in all mat, och när jag reste mig för att gå bort tog han för sig.
Alla djuren har så olika personligheter! Den andra puman ryter alltid när hon får sin första köttbit.
Dem låter mig mata de lugnare djuren först. Så att jag får vänja mig.
Blizzard, den vita tigern, är troligtvis den jag kommer få mata sist av allihop. Han kan bli lite vild av sig ibland.
 
Varghunden fick jag också mata idag. Han påminner mig om  våran golden som vi hade när jag var yngre. Inte till utseendet, men vissa saker han gör.
När vi närmar oss skuttar han runt som en tok, runt, runt, så himla glad över att vi kommer med mat!
 
Idag var första gången som jag faktiskt hade hemlängtan. Inte jättemycket, men lite.
Men jag har en lång tid kvar innan jag beger mig hemåt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Du får verkligen uppleva ett speciellt äventyr! Så himla speciellt med dessa djur. Här hemma händer det ju inte så mycket så njut av din tid där. Kram

2012-11-13 @ 08:00:47

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0