dag 3 Florida

Allt är så sjukt amerikanskt här!
Haha, kanske inte så konstigt eftersom jag är i amerika, men ändå!!
Brevlådorna är sådana vita som står vid vägen, men en röd grej som dem fäller upp och ner.
Lastbilarna är enorma typiskt amerikanska.
Många hus är slitna och med värsta gigantiska bilarna utanför. ALLA kör dem. Seriöst det är helt galet vilka gigantiska bilar dem har!!
Maten. Herre... ja på lunchen så käkar tjejerna typ äpplebitar och selleribitar som dem "doppar" i jordnötssmör.
Eller peanut butter and banana sandwich. Har inte smakat det, men det låter inte gott!
 
Sitter här och äter min marabou, och den smakar väldigt mjölkigt! Jag kan ju inté ha glömt hur marabou smakar på tre dagar!?
 
Det var ju val här igår, vi satt och kollade medan rösterna räknades igår, folket här i Florida verkar inte gilla någon av kandidaterna, men de flesta ville hellre ha bort Obama.
Kände att det var bäst att hålla inne att jag föredrar Obama. Det är ändå ett såpass känsligt ämne!
Orkade dock inte stanna uppe och kolla på resultatet, så när vi satte på teven på morgonen var det första dem sa, Grattis till Obama.
 
Det är inte alls så varmt här som jag väntade mig. I natt frös jag så mycket så det var svårt att sova, och nu på kvällen när vi åkte hem var det grymt kallt! Har ingen termometer så vet inte hur kallt eller varmt det är dock.
Ska tydligen bli lite varmare nu de kommande dagarna, för att sedan bli kallare igen. Vi får la se om det stämmer!

Kommentarer
Postat av: vertsi

Testa den! :) Det var det enda jag levde på i tre veckor i Indonesien! Mums!

2012-11-11 @ 06:15:13

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0