dag 23 florida

Herregud ni ska se vissa av reklamfilmerna dem visar på teven här! så himla konsliga!
Dem gör reklam för nån slags medicin, och allt dem bablar om är biefekterna, och att man ska uppsöka läkare om detta, detta eller detta händer. Dem gör det inte precis lockande att köpa en medicin som har så sjukt många biefekter och risker!!
 
Vi har värsta dramat här! haha!
Kady har en pojkvän (Jamie) , och killen vi var hos igår (Joe) är kär i henne.
Vi märkte det ganska fort, och igår var tredje gången vi umgicks med Joe, och han blev ganska full så berättade han hur mycket han gillade henne, att han respekterade att hon har en pojkvän, hur vacker hon var, och så vidare.
Det blev ganska creepy när han berättade hur han har pratat med ägarna av sanctuaryn (Det är förbjudet att dejta andra volontärer) om att han gillar Kady, och frågat om det var okej.
Vi har bara träffat honom tre gånger (kady har bara träffat han två gånger) utanför arbetet och han är typ helt nerkärad i henne.
 
Ja, ja, idag gick allting mycket bättre än igår.
Hade med mig kameran runt när vi matade djuren, och Kady fotade mig när jag matade dem, och jag fotade djuren när dem åt!
 
Återigen är ingenting redigerat eftersom jag inte har photoshop på denna datan och inte orkar göra nått åt det.
Så det är lite suddigt och lite mörkt på vissa bilder, men jag hade inte direkt tid att stå och ställa in hundra inställningar så körde på auto!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lisbeth persson ica maxi

Ohhh, inga små keldjur ni matar...Skaffa en längre matpinne!!
Puss på nos, Lisbeth

2012-12-06 @ 17:32:29

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0