So if by the time the bar closes, And you feel like falling down, I'll carry you home.Tonight we are young.

Har varit och jobbat.
Japp jag vet egentligen inte ens varför jag tänkte blogga för mer än så har det inte hänt idag...

Tänkte tanken att jag skulle vara duktig och försöka äta lite bättre, men så får jag ett reklamblad från Ica där det står att dem har lösgodis för 2.95/hg... där sket sig den planen!
Men ska försöka vara lite bättre med träningen i alla fall, så kanske det gör upp det!?

Ute regnar det och jag vill mest kura ihop mig framför en film och stanna inne hela dagen, men det går inte för jag ska iväg och träffa mina vänner sen! Känns så konstigt att bo ensam igen efter en weekend i London där vi umgicks dygnet runt i princip. Så det ska bli kul, trots vädret. Fast hade varit ännu bättre om det var sol... ja ni fattar!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0