Råkat ut för en mygga med fotfetish

Jäkla kliande myggbett!!
Jag fick fem myggbett hemma hos marcus på schlagerfesten i lördags.
Alla dörrar stod öppna hela kvällen och när jag vaknade så hade jag fått myggbetten.
Allihopa är på fötterna, så jag antar att jag måste ha sovit med fötterna utanför filten.

Tre myggbett på den ena foten och två på den andra. UNDERBART!!
Och två av myggbetten på den ena foten sitter vid knölen, och har svullnat upp och blivit en hård bula som kliar som bara den. På den andra foten sitter en av myggbetten på "långtån" eller vad man nu ska kalla den, hela tån är tjock och röd. Allergisk reaktion, check!

Tror det blir en tripp till apoteket imorgon om det är lika illa!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0