Ljudet av ett hjärta behöver ljudet av ett annat hjärta

Har jobbat i morse, och nu håller jag på att laga köttbullar för fulla muggar. Tänkte fylla frysen lite.
Tror det blir 36 stora köttbullar. Jag har blivigt riktigt huslig! Förutom när det kommer till disken. Det ligger alltid minst två dagars disk i diskhon! Någon frivillig får väldigt gärna komma förbi och ta hand om det åt mig... dagligen!

Igår var vi hemma hos Cissi på jobbet och åt middag. Det var väldigt kul att träffa allihopa utanför jobbet, även om det pratades en hel del jobb. Blev hyfsat sent, så är lite små trött idag, men men bara jobb i två dagar till.... haha!

Och idag fick jag ju faktiskt dubbelt betalt och det är ju inte fy skam!

Nej nu får jag ta och titta till köttbullarna i ugnen så att jag inte bränner dem!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0