Gårdagens skräckupplevelse

Jag satte mig ner på huk vid papperskorgen underdiskhon för att slänga ut tesilsinnehållet.
Rätt framför mig över papperskorgen är världens största spindel.

Min första instinkt var att ropa på pappa, men det går ju inte längre. Så ett obeslutsamt ögonblick slängde jag igen dörren och stirrade omkring mig för att hitta en lösning.

Sedan kom jag på det. Hårspray.
Så jag sprang och hämtade den. Provade så att den funkade.
Öppnade luckan och gick till attack.

Efter det skulle jag äta frukost. Det gick sådär kan jag säga...  och nu tror jag att jag ska bli överfallen av spindlar vart jag än tittar. (och jag ska vara 21 år??)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0