Think pink

Gud va man blir otålig av att ligga hemma i soffan i två dagar och inte göra någonting.
Hoppade i princip upp och ner i soffan för någon timma sedan för att jag verkligen inte hade något att göra.
Har typ varit online på facebook nonstop sedan i går morse. Så det är ju inte direkt så att man kan gå in dit och uppdatera sig med vad alla andra gjort...

Så jag har nu målat mina naglar inför imorgon då det blir inflyttningsfest - eller som jag kallar det pink party.
Råkade såklart smeta ut hela nagellacket på en nagel för att jag behövde snyta mig, men nu är det åtgärdat och alla tjugo tår o fingrar är nu rosa-lackade. Hoppas bara att det håller sig o e hyfsat fint tills imorgon kväll oxå!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0