En effektiv dag!

Har städat som en tok. Dammsugit och dammtorkat, och gjort rent köket och speglar och hela köret.
Är helt slut. Men det syns inegn skillnad. Jäkla otacksamt!

Jag strök en klänning som jag tror jag ska ha imorgon - första gången jag använde strykjärnet sedan jag flyttade hit. Och även om jag använt det strykjärnet hundra gånger innan så tog det ett himla tag innan jag fattade åt vilket håll man skulle vri grejen som reglerade värmen. Dey blev ju alrig varmt lixom... Men tillslut fick jag till det. Pust. Nu har jag nog gjort mitt för dagen.

Lasagnen blev supergod oxå, och nu har jag en massa lasagne i både kylen och frysen!
Ganska bra jobbat tycker jag!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0