you're the line in the sand when i go too far

Värken gick över till slut, och resten av dagen igår vandrade jag runt och hade tråkigt samtidigt som jag inte orkade göra någonting. så jag antar att jag får skylla mig själv att jag var uttråkad.
 
Söndagsmiddagen blev donken, för varken jag eller syrran hade någon som helst fantasi att komma på någon mat att laga, helt ärligt orkade vi inte laga någonting heller...
 
Åkte till landvetter och hämtade hem mamma och pappa vid elva på kvällen.
sedan gick jag och la mig när vi kommit hem. 
 
Idag blir det ett lite längre pass än vanligt på jobbet. Men tänkte först försöka skrapa ihop någon mat att ta med mig dit!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0