vilka problem!

Jag sprang runt i hela lägenheten och letade efter en lila fothandduk som jag inte kunde hitta i går kväll.
Var till och med tvungen att gå ner i tvättstugan klockan elva på kvällen för att se om jag glömt den där.
Men någon hade låst tvättstugan med sitt lås, så jag kom inte in, och jag hittade inte handduken någonstans.
Så fortsatte jag leta idag, och jag var nere en sväng och kikade i tvättstugan igen, men där var den inte.
 
När jag skulle flytta hemifrån köpte jag ett lila sett med handhanduk, vanlig handuk, och en fothanduk (en sån man har på golvet efter duschen). Frustrerande när man inte hittar saker, jag menar det finns ju inte så många ställen den kan vara på!
 
Så när jag kom tillbaka hem efter gymmet i morse så slog plötsligt tanken mig.
Köpte jag ens en fothanduk?? Var det kanske bara de andra två jag köpte? haha jag blir knäpp!! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0