Lyckan över Ledig helg!

Igår var det sååå himla lugnt på jobbet. Tiden gick sakta, och folket var helt enkelt någon annan stans. 
det var bara på förmiddagen som det enda var endel att göra!
But I don't blame them, jag hade inte heller gått och handlat igår om jag varit ledig, speciellt inte eftersom det idag regnar. och det regnar inte bara lite idag... det ÖSER ner!
 
Igår kväll åkte jag hem till syrran med mat, godis och chips och vi tittade på Burlesque.
Middagen var nuggets, dipp och chips. 
och sedan choklad som efterrätt på det...
Det var gott och filmen var bra!
 
Idag ska jag fixa en present till Helena som jag ska hem på middag till ikväll. Hon drar snart och pluggar i USA megalänge, så ska bli kul att träffas innan hon åker! 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0