Jag säger bara, USCH!

Har varit med Teresa hela dagen. Vi har gått och gått och gått. Hela Göteborg runt i princip.
Först var vi vid delsjön och solade ett tag, sedan blev det för kallt så vi vandrade in till stan och tog en fika på Da matteo, och efter det gick vi runt lite i affärer i stan.
Sedan gick vi bort till Heden och tittade lite på en fotbolls match. Det är ju Gothia cup just nu, små fotbollskillar och tjejer överallt!!
 
När det blev för kallt gick vi till Lisebergsstation, och tog en cheesburgare på donken på vägen. Gått gått gått.
Och jag har haft skoskav mer än halva dagen. Gissa hur mina fötter ser ut nu!
Jag har en blodfylld blåsa över HELA min ena lilltå. Och lite andra små vanliga blåsor på de andra tårna. Fräscht! 
ser inte alls särskillt trevligt ut, och känns inte så himla underbart heller för den delen.
NU ska jag sitta resten av kvällen!
 
Var tvungen att söka lite på det. 1,2 mil har vi ungefär gått idag! inte illa det inte!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0