Äntligen lite sol!

Försökte blogga från mobilen förut, men det gick inte så himla bra tyvärr!
Idag har jag legat och solat lite hemma på altanen och bara tatt det lugnt. 
Fortfarande väldigt ont i halsen, och enormt slemmig! jobbigt, men jag jobbar på att få bort det! ;)
 
 
Satt i lugn och ro och läste på altanen, så plötsligt ser jag en trollstlända ligga två decimeter från min fot, och stor var den! Ropar på syrran, och tar försiktigt kort på den. Men efter att den legat där ett tag börjar jag fundera.
Ska den inte röra sig? ALLS?? inte ens viffta lifte med vingen?
Så jag petade lite försiktigt på den med en borste. Död. Stendöd till och med. Helt knastrig och söndertorkad av solen...
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0